فواید رایحه عنبر (امبر & کهربا)
  • تاریخ: دوشنبه 12 مهر 1400 - 06:57
  • صفحه: وبلاگ
12 مهر 1400

فواید رایحه عنبر (امبر & کهربا)

اگر با عودها آشنا هستید، رایحه کهربا را دوست خواهید داشت زیرا ترکیبی از رایحه دودی و شیرین است که می تواند واکنش بهداشتی خاصی را تحریک کند. علاوه بر این، برخی از مردم می توانند رایحه عنبر را با کاربردهای زیباشناختی، مذهبی و عملی مرتبط کنند. برخی از فواید رایحه کهربا که از بخور دادن بخورید، افزایش آرامش، خواب خوب، تقویت تمرکز، تحریک خلاقیت و افزایش میل جنسی است.

 

رایحه عنبر برای آرامش و آرامش

می توانید در هنگام خواندن کتاب یا گوش دادن به آهنگهای آرامش بخش و بعد از یک روز طولانی حمام کنید و عود عنبر بسوزانید و رایحه عنبر می تواند اعصاب شما را آرام کند و ذهن شما را از دردسرهای روزمره دور کند.

بسیاری از رایحه های دیگر با خواص آرامش بخش وجود دارد، به مقاله ما در مورد مزایای بخور نعناع هندی نگاهی بیندازید و نظر خود را ببینید.

رایحه عنبر برای کاهش استرس و اضطراب

وقتی با رایحه دادن عنبر استراحت می کنید، می توانید اضطراب را کاهش دهید زیرا به آرام شدن ضربان قلب و تنفس به میزان طبیعی کمک می کند. همچنین می تواند ذهن شما را تشویق کند که دیگر نگران نباشد، که برای سلامت روان شما مفید است.. شما می توانید مدیتیشن را در هنگام بخور دادن به کار ببرید زیرا به عمق توجه شما، افزایش حس و افزایش روحیه شما کمک می کند. این می تواند با تسلط بر افکار شما را به جایی که می خواهید برساند.

رایحه کهربا برای معنویت خوب است

سوزاندن عود با رایحه کهربا می تواند دریچه ای برای معنویت شما ایجاد کند و  با تقویت روحیه افراد، روحیه آنها را بهبود می بخشد.

یک عطر عالی دیگر برای معنویت وجود دارد و ما مقاله ای روی آن نوشته ایم که به آن خواص معنوی رایحه کندر می گویند .

رایحه عنبر ذهن آگاهی را ترویج می کند

شما می توانید با سوزاندن و بلند کردن دود کهربایی کارما ایجاد کنید. کارما به شما کمک می کند تا نسبت به دیگران توجه و سخاوت داشته باشید. شما شروع به خدمت به دیگران و مشارکت در بندگی می کنید بدون این که در مقابل چیزی انتظار داشته باشید. وقتی به دیگران خدمت می کنید، همان بندگی متقابل خواهد بود و می توانید افراد دیگر را نیز با شما خوب بدانید.

رایحه عنبر خلاقیت را تحریک می کند

از عطر عنبر می توانید از آن برای تقویت توانایی های خود، بهبود عملکرد ذهنی و تحریک ایده ها استفاده کنید. رایحه کهربا می تواند به کشف ذهن خلاق شما و ارتقای عملکرد بهتر در محل کار و مدرسه کمک کند.

رایحه عنبر می تواند تمرکز را افزایش دهد

برای افزایش تمرکز و تمرکز می توانید هنگام مطالعه عود با رایحه عنبر بسوزانید. بخور دادن می تواند کمتر از پخش موسیقی در پس زمینه مزاحم باشد. اگرچه پخش موسیقی می تواند مفید باشد، اما بر خلاف عطری که تأثیر ظریفی بر مغز دارد، توجه شما را جلب می کند. این می تواند شریک خوبی برای کار و تحصیل یا انجام سرگرمی باشد که نیاز به توجه دارد.

 

رایحه عنبر به ترویج خواب کمک کنید

اگرچه مقابله با بی خوابی دشوار است ، اما می توانید رایحه عنبر را در درمان های خانگی بی خوابی خود جای دهید. ذهن را می توان با رایحه های جنسی مانند کهربا فعال کرد. 

رایحه عنبر دارویی است

عطری مانند کهربا می تواند تولید سروتونین در مغز را افزایش داده و به عنوان جایگزینی برای داروها عمل کند. سروتونین می تواند خلق و خو را بدون عوارض جانبی مانند اعتیاد بهبود بخشد. علاوه بر این، سروتونین می تواند به عنوان یک تثبیت کننده خلق عمل کند و به غذا خوردن، هضم و خواب کمک کند. این می تواند افسردگی را کاهش دهد، اضطراب را تنظیم کند و سردرد را کاهش دهد.


رایحه عنبر می تواند هوا را تصفیه کند

از عطرهای خاصی که در عنبر یافت می شود می توان برای تصفیه هوا استفاده کرد زیرا دارای خواص ضد باکتریایی است. علاوه بر این، بخور می تواند بوهای ناخواسته خانگی مانند لباس های مرطوب و بوی حیوانات خانگی را پنهان کند. اگر خانه شما بوی نامطلوبی داشته باشد می تواند طراوت و شروعی تازه را پشت سر بگذارد.

رایحه عنبر تجربه جادویی می دهد

رایحه می تواند قسمت های مختلف مغز را تحریک کند و ما را به یاد رویدادها، احساسات و افراد گذشته بیندازد. آنها می توانند به شما کمک کنند تا احساسات خوبی را که چندین سال پیش داشتید، برگردانید. می توانید خاطرات خود را با قیمتی مقرون به صرفه تجربه کنید.

سخن پایانی

شما می توانید از مزایای عود عنبر در خانه با سوزاندن عطر پس از یک روز خسته کننده طولانی لذت ببرید. بخور دادن می تواند در هنگام استراحت مفید باشد و با تولید سروتونین در مغز به بهبود روحیه شما کمک می کند. شما می توانید با روشن کردن بخور امروز خاطرات خوب خود را از بیاد بیاورید.

بمنظور خرید عود کهربا عنبر (عود معمولی کهربا عنبر، عود دست ساز کهربا عنبر، عود مخروطی کهربا عنبر) می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تینوکالا مراجعه نمائید.

ارسال نظر