درمورد اسانس گل چه می دانید؟
  • تاریخ: یکشنبه 27 شهریور 1401 - 22:02
  • صفحه: وبلاگ
27 شهریور 1401

درمورد اسانس گل چه می دانید؟

شاید بتوان با قاطعیت گفت که هیچ کسی وجود ندارید که از رایحه و عطر خوش گل خوشش نیاید مگر اینکه به دلایلی نسبت به بوییدن گل حساست داشته باشد، دیدن و بوییدن گل‌ های زیبا می‌ تواند احساس شگفت‌ انگیزی در شما ایجاد کند، البته ناگفته نماند که چگونه یک دسته گل زیبا با انتشار بوی سحرآمیز خود می‌ تواند هر فضایی را متحول کند. پس احتمالاً برای شما جای تعجب نیست که استفاده از عصاره گل های شفابخش در سراسر جهان ریشه دوانده است. این تا حدی به دلیل رشته نوظهور پزشکی ارتعاشی است. در ادامه با تینوکالا همراه باشید.

همه گل ها عقل ذاتی دارند که عاشقانه با ما به اشتراک می گذارند. هر گل پیام خاص خود و خواص درمانی خاص خود را دارد. به احتمال زیاد، اگر شما به طور خاص جذب یک گل خاص شده اید، به این دلیل است که در سطح عاطفی عمیق چیزی را فراهم می کند که در زندگی شما به آن نیاز دارید.

برای قرن‌ ها، پزشکان در بسیاری از فرهنگ‌ ها از گل‌ ها برای خواص درمانی آن‌ ها استفاده می‌ کردند. در قرن 28 قبل از میلاد امپراتور شن نونگ (که پدر طب گیاهی چینی به حساب می‌ آید) در مورد فواید سلامتی گونه‌ های ارکیده دندروبیوم در «گیاهی» نوشت که اولین متن چینی در مورد استفاده از گیاهان برای اهداف دارویی است. امروزه در چین از ارکیده به دلیل خواص درمانی خود استفاده می شود و اعتقاد بر این است که در درمان سرطان، تقویت سیستم ایمنی و بهبود بینایی مفید است.

پزشکان بومی آمریکا یک "چرخ" دارویی ساختند که مزایای منحصر به فرد گیاهان را نشان می دهد. اخیراً، در دهه 1930 در انگلستان، ادوارد باخ، 38 دارویی برگرفته از گل را توسعه داد. هر درمان با جوهر یک گل وحشی دیگر متفاوت است و یک حالت عاطفی خاص را هدف قرار می دهد.

اسانس های گل

عرقیات گل یا داروهای گل، دم کرده هایی هستند که از قسمت گلدار یک گیاه تهیه می شوند. فرآیند خشک شدن زیر نور خورشید، یا جوشاندن گل در آب، اثر انرژی گل را به تصویر می کشد. بنابراین، بر خلاف اسانس ها یا داروهای گیاهی که حاوی مواد فیزیکی استخراج شده از گیاهان هستند، هیچ بخش فیزیکی گل در اسانس گل وجود ندارد، تنها ارتعاش شفابخش آن است. و هر گلی کیفیت درمانی متفاوتی دارد.

اسانس‌ های گل راهی فوق‌ العاده برای التیام و رشد ارائه می‌ دهند، زیرا به عنوان کاتالیزور برای تغییر در سطح احساسی عمیق عمل می‌ کنند. تغییرات مثبتی که می تواند از استفاده از اسانس گل رخ دهد شامل احساس اعتماد به نفس و خلاقیت بیشتر، تجربه شادی بیشتر، بخشش بیشتر، ایجاد روابط بهتر، وضوح و تمرکز بیشتر و حتی ایجاد ارتباط عمیق تر با خود برتر است.

هنگامی که از یک جوهر گل استفاده می کنید، در سطح معنوی با طبیعت و راهنمایان خود ارتباط برقرار می کنید. بنابراین اگر هنگام استفاده از عرقیات گل شروع به شفاف سازی در مورد هدف زندگی خود کردید، تعجب نکنید.

اسانس های گل چگونه مورد استفاده قرار می گیرند؟

بر خلاف داروها که علائم را سرکوب می‌ کنند، اسانس‌ های گل بر اساس اصل تشدید در بدن ظریف، جایی که عدم تعادل شروع می‌ شود، کار می‌ کنند. به عبارت دیگر، عمل اسانس گل انرژی زا است، نه بیوشیمیایی. همه گیاهان یک الگوی انرژی ارتعاشی منحصر به فرد دارند و گل اوج این انرژی است. گاهی اوقات اسانس گل فورا اثر می کند. مواقع دیگر ممکن است احساس کنید که این اثرات در طول روزها یا هفته ها، لایه به لایه آشکار می شوند. یعنی به تدریخ رخ می دهد.

تحقیقات در زمینه روان-ایمونولوژی ارتباط متقابل واضحی را بین بیماری جسمی، استرس و دیدگاه عاطفی نشان می دهد. در حالی که عرقیات گل به بیماری‌ های جسمی خاصی مانند آسم یا سرطان توجه نمی‌ کنند، اما در سطحی پرانرژی کار می‌ کنند تا احساسات زیربنایی را برطرف کنند، الگوهای ناخواسته را آزاد کنند و آنچه برای شما مناسب است را جذب کنند.

هنگامی که از عرقیات گل استفاده می کنید، هر چیزی که با ارتعاش یک اسانس انتخابی مطابقت نداشته باشد به سادگی از بین می رود. به عنوان مثال، اگر شما ترس و اضطراب را تجربه می کنید و از جوهر گل با ارتعاش آرام یا شادی آور استفاده می کنید، آگاهی شما از آن احساس آرامش و شادی افزایش می یابد و احساس ترس (که ارتعاش پایین تری است) از بین می رود.

آیا اسانس های گل ایمن هستند؟

عرقیات گل بسیار بی خطر هستند و می توانند برای همه افراد حتی کودکان و حیوانات استفاده کنند. اسانس ها هر روش درمانی را تحسین می کنند. عرقیات واقعی گل فاقد عطر، رنگ، طعم یا مواد نگهدارنده هستند، بنابراین چیزی در آنها وجود ندارد که بتوانید به آن واکنش منفی نشان دهید، یا با داروها یا گیاهانی که مصرف می کنید تداخل ایجاد کند. همه اسانس های گل خالص طبیعت خنثی و در اثر ظریف هستند. اگر جوهری را انتخاب کنید که مناسب نیست، به سادگی هیچ تاثیری نخواهد داشت. بنابراین هیچ خطری در انتخاب اشتباه وجود ندارد.

اکنون، اسانس‌ رایحه گلی به همان اندازه که ملایم هستند، می‌توانند احساسات مدفون شده را به سطح هوشیاری بیاورند. بنابراین، در موارد نادر ممکن است قبل از اینکه احساس بهتری کنید، احساس ناراحتی کنید. اما، این بدان معنا نیست که ذات ها کار نمی کنند. درواقع خلاف این موضوع صحت دارد. این احساسات در حال رها شدن هستند و این بدان معناست که شما به خود اجازه می دهید در سطح عمیقی بهبود پیدا کنید.

چگونه می توانید از اسانس های گل برای بهبودی استفاده کنید؟

راه های زیادی وجود دارد که می توانید از عرقیات گل استفاده کنید. رایج ترین راه برای گرفتن اسانس گل این است که چند بار در روز چند قطره زیر زبان خود قرار دهید(در صورتی که تایید شده برای مصرف خوراکی باشد). همچنین می توانید چند قطره به آب خالص اضافه کنید و در طول روز میل کنید.

در اینجا چند راه دیگر برای استفاده از عرقیات گل آورده شده است:

_ روی نقاط طب سوزنی یا چاکراها اعمال کنید.

_ چند قطره در آب حمام خود بریزید.

_ به عنوان اسپری استفاده کنید. (این برای کودکان خردسال و حتی اطراف خانه شما عالی است.)

_ آنها را روی بریدگی ها و خراش های جزئی بکشید

_ چند قطره را در محصولات زیبایی، شامپو، روغن ماساژ و لوسیون بریزید.

_ هنگام انجام درمان های شفابخش مانند ریکی یا ماساژ، آنها را روی دستان خود بمالید یا به روغن ماساز خود اضافه کنید.

با اسانس های گل شروع کنید

برندهای بسیار با کیفیتی از عرقیات گل در بازار وجود دارد. و بسیاری از پزشکان اسانس هایی را که توصیه می کنند می فروشند. بهترین راه برای انتخاب یک برند این است که به صورت آنلاین تحقیق کنید و برندی را انتخاب کنید که برای شما جذاب باشد و بازخوردهای مثبت زیادی از آن دیده باشید.

هنگامی که برند مناسب خود را پیدا کردید، چندین اسانس را امتحان کنید و به احساس خود هنگام استفاده از آنها توجه کنید. اکثر وب‌ سایت‌ ها فهرستی از راه‌ حل‌ ها و احساساتی که پشتیبانی می‌ کنند و یا آزاد می‌ کنند، دارند. اگر یک علامت فیزیکی را تجربه می‌ کنید، می‌ خواهید با احساس زیربنایی هماهنگ شوید و سپس جوهری را برای حمایت از آزاد شدن آن احساس انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر شما درد دارید، ممکن است متوجه شوید که عصبانیتی دارید که آن را نگه داشته اید. سپس، جوهری گلی را برای حمایت از شادی انتخاب کنید و به شما کمک کند خشم خود را رها کنید.

اگر سه تا چهار بار در روز از عرقیات یا اسانس های گل استفاده می کنید، احتمالاً طی دو تا سه روز تغییر را احساس خواهید کرد. حتماً توجه داشته باشید که اسانس ها با چه سرعتی کار می کنند و چه بینش هایی به وجود می آیند. یک بطری از یک اسانس معمولاً برای تقریباً دو ماه دوام می آورد.

برخی از محبوب ترین اسانس های گلی موجود در فروشگاه تینوکالا همراه با عطر و بوی فوق العاده, عشق به خود و قدردانی را افزایش می دهند، انرژی و نشاط را افزایش می دهند و خلاقیت و الهام را ارتقا می دهند. آنها همچنین می توانند به آرام کردن ذهن شما، ایجاد حس آرامش و حمایت و تسکین احساساتی مانند حسادت و عصبانیت کمک کنند. شگفت‌ انگیز ترین چیز در مورد اسانس گل توانایی آنها در ارتقاء بهبودی در سطوح عاطفی، ذهنی و معنوی است که به ایجاد سلامت و هماهنگی بیشتر در بدن فیزیکی شما کمک می‌ کند. برای خرید اسانس های متنوع با بهترین کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا با ما همراه باشید.

ارسال نظر