9 فایده رایحه نعناع هندی
  • تاریخ: شنبه 24 مهر 1400 - 00:09
  • صفحه: وبلاگ
24 مهر 1400

9 فایده رایحه نعناع هندی

9 فایده رایحه پچولی (نعناع هندی) 

عطرها و بوهای دلپذیر دیگر در مراسم مذهبی و سایر عملکردها بسیار مهم هستند. هدف آنها تأکید بر احساس مناسبت و همچنین خلق و خوی روشن است. این مقاله مزایای رایحه نعناع هندی را بیان می کند .

عشق و شهوت

برگ های پچولی حاوی دود گرم و عجیب و غریب هستند که ارتعاشات شهوانی را منتشر می کنند که حواس را برمی انگیزد، آنها را به روی یکدیگر باز می کند و در نتیجه معنویت را افزایش می دهد. در طی این فرایند، بخور ویژگی های گرم کننده و مقوی خود را آزاد می کند. این ویژگی ها آنها را برای عشق و شهوت ایده آل می کند. اعتقاد بر این است که نعناع هندی جاذبه های شهوت انگیز را به خود جلب می کند و می تواند دل شکستگی را از بین ببرد.

نعناع هندی به دلیل رایحه قوی خود مشهور است، مشخص شده است که رایحه نعناع هندی اثرات جنسی ایجاد می کنند، بنابراین برای افرادی که میل جنسی کمی دارند و سایر عوارض جنسی دارند ایده آل است.

پول و موفقیت

پچولی در جذب پول مشهور است. در افسانه ها ادعا می کنند، پول معمولاً در روز شنب- روز زحل جذب می شود. برای رفاه و ثروت بیشتر، می توانید رایحه نعناع هندی را در روزهای شنبه امتحان کنید.

                                                                 

آرامش و مدیتیشن

اثر آرامش بخش، می توان از پچولی برای تسکین اعصاب تحریک شده، تعادل ذهن و بدن استفاده کرد و رضایت خاطر را به ارمغان آورد. رایحه و دود آن باعث می شود احساس محفظه و امنیت کنید. هنگامی که در روزهای شلوغ استفاده می شود، می تواند به شما در بازیابی قدرت خود کمک کند. پچولی برای افرادی که از مشکلات افسردگی رنج می برند توصیه می شود زیرا انرژی را حتی در فراتر از مرزهای داخلی و خارجی تجمیع می کند. هنگام سوختن، رایحه نعناع هندی به شما قدرت می دهد تا گذشته را رها کنید.

یکی دیگر از بخورهای عالی برای آرامش کهربا (امبر& عنبر) است، می توانید مقاله ما را در مورد رایحه عنبر در اینجا بخوانید.

فرایند آیینی

رایحه پچولی در زمان دعا، مدیتیشن یا اهداف عمومی استفاده می شود. در هند، مخلوط بخور سنتی بلافاصله پس از بسته شدن چشمان متوفی در پای او سوزانده می شود. در فرهنگ های دیگر ، قربانی هایی به دلایل مذهبی برای قدردانی و احترام به خدایان، مردم و حیوانات انجام می شود.

نعناع هندی حشره کش طبیعی

از رایحه قوی، نعناع هندی می تواند برای دفع حشرات، از جمله پشه ها، پروانه ها، آفات و مورچه ها از گیاهان و خانه ها استفاده شود. جهان در حال حاضر از گزینه های بیشتر دوستدار طبیعت و مبتنی بر محیط زیست برای محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای و حفظ محیط زیست حمایت می کند. هنگام استفاده از رایه نعناع هندی ، نقش خود را در حفاظت از محیط زیست ایفا می کنید و از جایگزین ایمن تری برای درمان گیاهان و محصولات بهره مند می شوید. علاوه بر این، استفاده از رایحه و دود نعناع هندی کک و ساس را از فضاهای خزنده آنها ریشه کن می کند.                 

کاربردهای معنوی

نعناع هندی به عنوان یکی از اساسی ترین و قوی ترین رایحه های روی زمین، کاربردهای معنوی و جادویی مختلفی را ارائه می دهد. به دلیل اهداف ترمیمی و احیا کننده ، برای پایه گذاری کار معنوی فوق العاده است. به طور معمول ، نعناع هندی برای تصفیه ، محافظت استفاده می شود.

یکی دیگر از رایحه های رایج که به دلایل معنوی استفاده می شود، کندر است، مقاله ما را در مورد فواید معنوی کندر در اینجا بخوانید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نقش نجومی

نعناع هندی به عنوان عضوی از گیاهان سیاره ماه، طرف عرفانی، زنانه و ناخودآگاه ما را حفظ می کند و ما را به نیروهای ماه در این راه متصل می کند. از زمان های قدیم ، ماه نماینده شهود، غریزه، اجزای مرموز و جادویی زندگی ما بوده است.

استفاده از رایحه درمانی

به طور معمول نعناع هندی به دلیل ترکیب درمانی غنی در رایحه درمانی استفاده می شود. در نماز و نیایش، رایحه نعناع هندی فضایی آرام ایجاد می کند. 

چه به دنبال عشق و خانواده باشید، چه لذت های زندگی مانند پول، نعناع هندی پاسخ های لازم برای تحقق اهداف شما را دارد. امروز رایحه نعناع هندی را امتحان کنید تا از مزایای بی شمار آن لذت ببرید و کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید.

ارسال نظر