معروف‌ترین اسانس‌های میوه‌ای
  • تاریخ: پنجشنبه 3 شهریور 1401 - 22:00
  • صفحه: وبلاگ
3 شهریور 1401

معروف‌ترین اسانس‌های میوه‌ای

اسانس‌های میوه طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده اند؛ زیرا اسانس هر میوه خاصیت منحصر به فرد خود را دارد و هر فرد بر اساس علایق و نیاز خود می‌تواند یک اسانس میوه انتخاب نماید. همچنین می‌توانید با استفاده از اسانس‌های میوه حس طراوت و تازگی را به محل زندگی یا کار خود بیاورید.

بهترین اسانس‌های میوه‌ای

ما در این بخش معروف‌ترین اسانس‌های میوه‌ای همراه با خاصیت آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا در هنگام خرید رایحه‌ای را تهیه کنید که کاملا متناسب با نیاز شما باشد.

رایحه پرتقال

اگر نیاز دارید که از استرس دور بمانید، رایحه پرتقال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رایحه پرتقال علاوه بر ضد استرس بودن، تاثیر مثبت زیادی بر اخلاق و رفتار شما می‌گذارد. همچنین با استفاده از این رایحه در محل زندگی و کار خود می‌توانید حالت‌های افسردگی را از بین ببرید. کاربرد دیگر این رایحه در آروماتراپی یا رایحه درمانی است که باعث می‌شود فرآیند بهبود شرایط روحی و جسمی شما تسریع شود. رایحه پرتقال در تقویت چاکرای قلب هم تاثیر مثبتی دارد؛ به همین دلیل در یوگا از این رایحه استفاده می‌کنند.

رایحه توت فرنگی

رایحه توت فرنگی یکی از رایحه‌های شیرین به حساب می‌آید. یکی از خصوصیات این رایحه شادی بخش بودن آن است. شما می‌توانید با استفاده از این رایحه در محل مورد نظر خود از اضطراب زیاد جلوگیری کنید. همچنین توت فرنگی با رایحه‌ی شیرینی که دارد، آرامش بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

رایحه لیمو نعناع

اسانس لیمو نعنا حس سبک و خنکی را به شما القا می‌کند. همچنین از این اسانس در آروماتراپی یا همان رایحه درمانی استفاده می‌شود که باعث شادابی شما می‌شود. همچنین با استفاده از این رایحه در محل کار یا زندگی خود حس نشاط خاصی را تجربه خواهید کرد.

رایحه لیمو

اسانس لیمو جزو رایحه‌هایی است که کاربرد زیادی در آروماتراپی دارد که با استشمام این رایحه هوشیاری و تمرکز شما افزایش خواهد یافت. رایحه لیمو، یک رایحه شادی‌آور است و با استفاده از این رایحه انرژی زیادی را می‌توانید جذب کنید. همچنین اگر کسب و کاری دارید که شامل تعدادی کارمند می‌شود با به کار بردن از این رایحه در محل کار توانایی آن‌ها را افزایش خواهید داد.

رایحه انبه

اسانس انبه یک رایحه شیرین و گرم را به خود اختصاص داده است. این رایحه طرفداران زیادی در رایحه درمانی دارد؛ زیرا همان‌طور که اشاره کردیم، طبعی گرم دارد. همچنین با استنشاق اسانس انبه تا مدت‌ها رایحه آن در حافظه بویایی شما می‌ماند. اگر از این رایحه در منزل خود استفاده کنید، بعد از گذشت مدت کوتاهی، متوجه افزایش آرامش و کیفیت خواب خود خواهید شد.

رایحه هلو

یکی از معروف‌ترین اسانس‌های میوه‌ای، رایحه هلو است که عنوان رایحه بهشتی را به خود اختصاص داده است. با استفاده از اسانس هلو حتما متوجه خواهید شد که رایحه‌ای بسیار دلنشین و لذت بخش دارد. همچنین این رایحه حس آرامش را به فضای شما هدیه می‌کند.

رایحه موز

اسانس موز، رایحه‌ای دلنشین است که کاربرد زیادی در رایحه درمانی دارد. اسانس موز از رایحه‌ی شیرینی برخوردار است که همین رایحه‌ی شیرین آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. این اسانس در هتل‌ها، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی نیز به کرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رایحه سیب دارچین

از جمله معروف‌ترین اسانس‌های میوه‌ای می توان به اسانس سیب دارچین اشاره کرد. ترکیب دو اسانس سیب و دارچین، رایحه‌ی فوق العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. رایحه دارچین گرم و دلپذیر و رایحه سیب بسیار شادی‌آور است؛ در نتیحه اسانس سیب دارچین یک رایحه نشاط‌آور و دلنشین محسوب می‌شود.

رایحه سیب

مطلب جالبی که در مورد اسانس سیب باید بدانید این است که امیدواری را در شما افزایش می‌دهد. استشمام رایحه سیب در اول صبح این امیدواری را چند برابر می‌کند و باعث می‌شود روز خوب و پر نشاطی را شروع کنید. همچنین از این رایحه می‌توان در محل‌های پر رفت و آمد؛ مانند باشگاه‌های ورزشی، هتل ها، محل کار و… استفاده کرد. یکی از رایحه‌های پر طرفدار در آروماتراپی اسانس سیب است.

رایحه نارگیل

یکی از دیگر اسانس‌هایی که در آروماتراپی مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد، رایحه نارگیل است. این رایحه همیشه بوی آشنایی برای شما دارد اما بسیار دلنشین و شیرین است. خصوصیت خاص این اسانس، چند وجهی بودن رایحه آن است که می‌تواند وسوسه‌گر باشد. همچنین علاوه بر وسوسه‌انگیز بودن آن، رایحه‌ای خنک و نشاط‌آور به شمار می‌رود. اگر به دنبال یک فضای صمیمی و لذتبخش هستید، حتما از رایحه نارگیل در محل زندگی یا کار خود استفاده کنید.

رایحه کاج

در محل زندگی یا کارتان استرس زیادی را حس می‌کنید؟ از اسانس کاج در محل مورد نظر خود استفاده کنید تا تاثیر بی‌نظیر آن در کاهش تنش و درگیری‌ها را مشاهده کنید. یکی از رایحه‌های موثر در دور کردن استرس رایحه کاج است. شاید باورتان نشود اما این رایحه میزان خنده‌های از ته دل شما را نیز چندین و چند برابر خواهد کرد با استفاده از این رایحه در محل کار و زندگی یک محیط پر نشاطی را برای خود داشته باشید.

به کمک قدرت بالایی که اسانس میوه کاج در القای حس خوب و شادی دارد، به عنوان یکی از معروف‌ترین اسانس‌های میوه‌ای در رایحه درمانی شناخته می‌شود.

رایحه هندوانه

یکی از خاص‌ترین رایحه‌های را که می‌توانید در محل مورد نظر خود استفاده کنید، اسانس هندوانه است. اسانس هندوانه حتی در عطرسازی نیز کاربرد بسیار مهمی دارد. همچنین رایحه هندوانه می‌تواند لذت یک روز تابستانی را در شما بوجود آورد؛ زیرا این رایحه بسیار شادی‌آور است.

 

جمع‌بندی از بررسی معروف‌ترین اسانس‌های میوه‌ای

در این مطلب به معرفی بهترین و معروف‌ترین اسانس‌های میوه‌ای پرداختیم که تاثیرات شگفت‌انگیزی بر روی روحیه، میزان استرس و آرامش شما دارند. شما می‌توانید به کمک این اسانس‌های میوه‌ای آرامش را به محیط خود دعوت کنید. ما در تینوکالا بهترین و باکیفیت‌ترین اسانس‌های میوه‌ای را برای شما فراهم آورده‌ایم تا حس خوبی را به شما هدیه کنیم.

ارسال نظر