رازهای موجود در شمع رنگ قرمز
  • تاریخ: پنجشنبه 29 مهر 1400 - 05:17
  • صفحه: وبلاگ
29 مهر 1400

رازهای موجود در شمع رنگ قرمز

معنی رنگ قرمز

شمع قرمز نماد چیست؟

قرمز، عاشق

این رنگ احساسی است که توجه را به خود جلب می کند و از ما می خواهد که نیازها و اراده جسمانی خود را برای زنده ماندن در نظر بگیریم.
قرمز به عنوان اولین رنگ رنگین کمان، روح پیشگام با ویژگی های رهبری است. رنگ قرمز بیشتر از عشق رمانتیک است، که اغلب با صورتی بیان می شود، اما این شهوت و تمایل جنسی است. این رنگ عاشقان است
اگر به آن فکر کنید، بیشتر تصاویری که نشان دهنده عشق پرشور هستند در رنگ قرمز هستند: جعبه های آب نبات قلب برای روز ولنتاین، رژ لب قرم، گل رز قرمز، لباس زیر زنانه قرمز و حتی منطقه چراغ قرمز.


مطالعات نشان داده است که مردان زنانی را که لباس قرمز پوشیده اند جذاب تر می دانند و حتی مایلند پول بیشتری برای زنانی که لباس قرمز می پوشند هزینه کنند.به این دلایل، تعجب آور نیست که قرمز رنگ زندگی و عشق است. این اشتیاق عمیق تر و صمیمی را در ما تحریک می کند، با این حال، می تواند نشان دهنده خشم و انتقام نیز باشد.
به این دلایل، تعجب آور نیست که قرمز رنگ زندگی و عشق است. این اشتیاق عمیق تر و صمیمی را در ما تحریک می کند، با این حال، می تواند نشان دهنده خشم و انتقام نیز باشد
به گفته دانشگاه ایالتی اوهایو، رنگ قرمز در پشت شبکیه متمرکز می شود، که باعث می شود عدسی چشم شما محدب تر شود و آن را به جلو بکشد. بنابراین، ما مناطق قرمز، مانند متن و تصاویر را طوری درک می کنیم که گویی در حال حرکت به پیش زمینه هستند.

شمع های رنگ قرمز (Red Color Candles)

شمع های قرمز برای انرژی، سلامتی، سرزندگی، نشاط استفاده می شود و برای نشان دادن عنصر آتش استفاده می شود. رنگ قرمز جسمی است و انرژی (عمومی، پویا، پذیرا، جنسی) ، پویایی، عشق پرشور، میل بدنی، قدرت اراده و توانایی ورزشی (به ویژه رقابتی) را به شما می بخشد. رنگ قرمز برای برانگیختن خشم، شهوت محض و برای ارضاء جسمی استفاده می شود. قرمز یک رنگ آتشین است که جذب و مغناطیس می شود و مطمئناً یک داروی گرمازدگی داغ است، نشان دهنده خون، جنس، باروری، دفاع است. شمع رنگ قرمز در طلسم های عشق، عشق جنسی را تحریک می کند. داغ و سریع، اما بسیار پرشورتر از عاشقانه، انرژی زیادی برای ملایمت، اما برای جنسی و بارور کافی است. شمع های قرمز به از بین بردن بدبینی و نگرش های منفی کمک می کند و در برابر دشمنان قدرت می بخشد.

شمع های قرمز برای فعالیت سریع، فعالیت، جاه طلبی، قاطعیت، نبرد، رقابت، مبارزه، میل، رانندگی، ورزش، شهوت، توانایی مکانیکی، جنسیت، جنسی، ورزش، استقامت (جسمنی)، قدرت (جسمانی)استفاده می شود. رنگ قرمز باعث ایجاد حوادث، آتش سوزی و جراحت می شود. در جادوها برای فراخوانی قدرت و شدت قبل از عمل جادوی سیاه استفاده می شود. رنگ قرمز التهابی است و در جادوها برای انتقام، عصبانیت، شجاعت، عزم، و برخورد با دشمنان استفاده می شود. قرمز می تواند برای محافظت در برابر حملات روانی و برای اعتماد به نفس استفاده شود. رنگ قرمز به طور کامل در دنیای فیزیکی ریشه دارد. گفته می شود که سوزاندن شمع های قرمز با قدرت بدن ارتباط دارد. رنگ قرمز نشان دهنده لذت های زمانی است. این نماد شور و عشق و همچنین تمسخر و شهامت برای ایستادگی در برابر دشمنان است. رنگ قرمز مانند شفای افراد و حیوانات با کار بدنی همراه است. همچنین اشتیاق جسمانی. قرمز رنگ قدرت است. این با فرمان ، چاکرای 1 (ریشه) مرتبط است. قرمز رنگ الهام بخش، غرور، عصبانیت، شجاعت، احساسات قوی، تصفیه، مکانهای خشک، موسیقی تهاجمی (به ویژه نواختن مانند ضربان قلب)، و طوفان های رعد و برق است. قرمز بهترین رنگ برای دفع خطر است. از آن برای ثبات سلامت جسمی استفاده کنید.

رنگ قرمز باروری و قدرت شخصی را تحریک می کند، رنگ مریخ، خدای جنگ است و رنگ شجاعت، عزم، اشتیاق جنسی و قدرت است. شمع های قرمز برای افزایش نیروی زندگی، برای بقا، سلامت جسمانی، لذت، قدرت اراده و برانگیختن خشم سوزانده می شوند. نه خشم خشمگین، بلکه خشم عادلانه ای که اگر به طور مثبت هدایت شود، می تواند بر بی عدالتی غلبه کرده و تغییر ایجاد کند. 

بنابراین این یک رنگ بسیار قدرتمند است و باید فقط برای اهداف شایسته و هنگامی که در یک ذهنیت مثبت هستید روشن شود. کسانی که شمع قرمز روشن می کنند، به انرژی برج حمل و عقرب ضربه می زنند. این رنگ کیمیاگری و هنرهای جادویی و علوم دگرگونی است و مغناطیس را در مراسم افزایش می دهد. هنگامی که در جادوی سیاه استفاده می شود، قرمز در مقابل سیاه باعث حملات ناگهانی، تصادف، خطر، خونریزی می شود، خشونت و نفرت قرمز همچنین می تواند برای تحریک جنگ، هرج و مرج و بی رحمی استفاده شود. مریخ قرمز را کنترل می کند و ماهیتی مردانه دارد. کارهایی که از رنگ قرمز استفاده می کنند به قدرت چاکرای ریشه نیاز دارند و باید در روزهای سه شنبه که مریخ به شدت در حال قرار گرفتن است و در حال افزایش است، انجام شود. با عقیق، یاس قرمز، گارنت، پیریت، یاقوت قرمز، چشم ببر قرمز یا ابسیدین استفاده کنید.

سیاره: مریخ

روز: سه شنبه

علامت نجومی: برج حمل، عقرب

چاکراها: ریشه

شماره شناسی: 5 ،  9

جمع‌بندی از بررسی رازهای شمع قرمز

رنگ قرمز طیف گسترده ای از چیزها مانند عشق و خطر را نشان می دهد. همچنین نشان دهنده شهوت، شجاعت، عصبانیت، انرژی، باروری و لذت جسمانی است. سوزاندن شمع قرمز برای مدیتیشن به شما کمک می کند تا به دنیای فیزیکی متصل شوید، که شامل لذت، میل، موفقیت و شادی است. ممکن است شمع های قرمز را برای عشق، قدرت شخصی، احترام و پاکسازی نگرش های منفی بسوزانید.

در این مطلب به معرفی رازهای شمع قرمز پرداختیم. شمع ها که تاثیرات شگفت‌انگیزی بر روی روحیه، میزان استرس و آرامش شما دارند. شما می‌توانید به کمک شمع ها آرامش را به محیط خود دعوت کنید. ما در تینوکالا بهترین و باکیفیت‌ترین انواع شمع ها را برای شما فراهم آورده‌ایم تا حس خوبی را به شما هدیه کنیم.

ارسال نظر