5 دلیل (خوب) برای استفاده از شمع های معطر
  • تاریخ: چهارشنبه 28 مهر 1400 - 15:33
  • صفحه: وبلاگ
28 مهر 1400

5 دلیل (خوب) برای استفاده از شمع های معطر

شمع ها بیش از 3000 سال قبل از میلاد وجود داشته اند. برای مدت طولانی، عملکرد اصلی آنها ایجاد نور بود. امروزه از آنها به عنوان لوازم جانبی داخلی استفاده می شود که جلوه ای تزئینی و شخصی به خانه می بخشد، بهترین چیز شمع معطر است.

 

1- دوست داریم وقتی بوی خوبی در خانه دارد

در طول روز با بوهای زیادی روبرو می شویم. بینی ما غالباً با عطرهای ناخوشایند مواجه می شود. در دفتر، در ماشین، در حمل و نقل عمومی، در خیابان، آلودگی ، برای برخی افراد بوی تنباکو ... بسیاری از مواقع است که از نارضایتی غش می کنیم.

سوزاندن شمع در خانه یک روش بسیار ساده برای پخش عطر مطبوع در خانه یا آپارتمان و احساس خوب است.

به همان روشی که برای انتخاب عطر یا بوی کرم خود وقت می گذاریم، بوی خانه ما مهم است و به رفاه ما کمک می کند.

2- اصلی و شخصی است

مکان شما بوی مکان دیگران نمی دهد. عطر مورد علاقه ای دارید که همیشه از آن استفاده می کنید؟ همه آن را به خاطر پیله شما به خاطر خواهند آورد. آیا عاشق کشف تازگی ها هستید و همیشه عطر جدیدی را انتخاب می کنید؟ دوستان شما از هر کشف خوشحال خواهند شد و شما به عنوان یک فرد مبتکر و اصلی در نظر گرفته خواهید شد.

رایحه خانه شما شخصی است و راحتی و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می آورد.

3- عطر یک تداعی کننده است

چه کسی عطری را که همیشه آنها را به یاد یک خاطره خاص می اندازد، در ذهن ندارد؟ حافظه بسیار با حس بویایی ارتباط دارد. به عنوان پروست ، همه ما مدل اصلی خود را داریم و عطر می تواند چیزهای زیادی را به ما یادآوری کند.

عطر همچنین بسیاری از چیزهای دلپذیر را تداعی می کند: گل رز ما را به باغی در یکی از جزایر عجیب و غریب می برد، وانیل یک ظرافت شیرین را تداعی می کند، یک رایحه جنگلی حس قدم زدن در جنگل ... دیدن رویاها از خانه همیشه خوب است !

4- گرم و دوستانه است

وقتی در خانه تنها هستید، با معشوق یا دوستانتان، یک شمع همیشه گرم و دوستانه است. این شعله کوچک در حال حرکت است و زمانهای دور را که برق وجود نداشت تداعی می کند، این رایحه دلپذیر است که جو محیط را دنج می کند.

 شمع معطر بیش از هر زمان ضامن یک محیط لذت بخش و رفاه در خانه است.

5- در صورت خرابی برق نجات خواهید یافت ... و بوی خوبی می دهد!

خوب، شاید این بهترین استدلال در زمانی نباشد که همه گوشی های هوشمند مجهز به چراغ قوه دارند اما به شرطی که باطری گوشی شما شارژ به اندازه کافی داشته باشد.

ارسال نظر