راهنمای نحوه استفاده از جاعودی و عودهای آبشاری
  • تاریخ: سه شنبه 13 مهر 1400 - 15:07
  • صفحه: وبلاگ
13 مهر 1400

راهنمای نحوه استفاده از جاعودی و عودهای آبشاری

راهنمای نحوه استفاده از جاعودی و عودهای آبشاری (عود مخروطی دود برگشتی)

آیا عاشق مدیتیشن هستید یا یوگا انجام می دهید؟ اگر بله، پس اهمیت داشتن رایحه خوب را درک می کنید. با این حال، اگر مدیتیشن نمی کنید یا یوگا انجام نمی دهید ، داشتن عود های مدل آبشاری، یکی از زیباترین و جذاب ترین انواع عود است که ریزش نرم و ارام عود، صحنه ای بسیار چشم نواز را برای شما به ارمغان می آورد.

عودهای آبشاری علاوه بر این که به خانه شما رایحه ای معطر و تند می دهند، برای بهبود روحیه شما ایده آل هستند و برای استفاده ایمن تلقی می شوند. 

من کاملاً دوست دارم از عودهای دود برگشتی استفاده کنم زیرا آنها خارق العاده به نظر می رسند و همان رایحه های شگفت انگیزی را که می توانید از سوزاندن عود معمولی بدست آورید، ارائه می دهند .

جاعودی های عود های آبشاری طرح کوهها و آبشارها بسیار محبوب هستند زیرا هنگام خروج دود از مشعل جلوه ای شبیه آب زیبا ایجاد می کنند. این عود سوز مورد علاقه من است که تقریباً هر روز از آن استفاده می کنم. اگر به استفاده از عودها عادت کرده اید، از مدل عودهای آبشاری بسیار خوشحال خواهید شد.
اگر به دنبال چیزی نیستید که فانتزی به نظر برسد و فقط می خواهید یک عطر عالی در سراسر اتاق پخش شود، عودهای معمولی بسیار عالی است.اگر چیزی را دوست دارید که جلوه بصری زیبایی ایجاد کند و در عین حال به عنوان یک تزئین عالی به نظر برسد، عودسوزهای مخصوص عود آبشاری یک انتخاب عالی هستند. که شما می توانید آنها را در انواع مختلف طرح های مختلف مانند اژدها، کوه ها، آبشارها، دریاچه ها و حوضچه ها، به علاوه بسیاری دیگر تهیه کنید.
                                                                  

عودهای آبشاری ( عود دود برگشتی) چیست؟

اول از همه، عود مدل دود آبشاری چیست؟ عودهای مخروطی مدل آبشاری دقیقاً همان چیزی است که از نام آن بر می آید. آنها عود مخروطی شکل هستند که در آن دود عود به جای آنکه به سمت بالاحرکت کند در جهت مخالف جریان می یابد. این بدان معناست که در دود برگشتی، توده به سمت پایین و نه به سمت بالا جریان می یابد .

                                        

                                                       

عودهای آبشاری چگونه کار می کنند؟

معمولاً یک عود معمولی دود از مخروط به سمت حرکت میکند. از طرف دیگر، یک عودی مخروطی مدل آبشاری اجازه می دهد تا دود از مخروط به سمت پایین جریان یابد. این به خاطر تونل نسبتاً کوچک و توخالی است که از مخروط عبور می کند و حفره ای در مرکز پایین ایجاد می کند.

عودهای مدل آبشاری با استفاده از این معیار کار می کنند. دود عود در مقایسه با هوای معمولی در دمای اتاق متراکم تر است زیرا دود بخور حاوی ذرات دود نسبتاً کوچکی است. با این حال، هنگامی که عود مخروطی معمولی را روشن می کنید ، دود به سمت بالا می رود. این به این دلیل است که هوا گرم می شود و آن را سبک تر می کند. به همین دلیل است که مخروطهای عود آبشاری جریان برگشتی اجازه می دهند دود به سمت پایین برود تا به سمت بالا

                                       

چگونه می توان عودهای آبشاری را روشن کرد؟

برای روشن کردن عود های مخروطی، باید نکاتی را رعایت کنید. عود مخروطی خود را با موچین یا دست نگه دارید.قسمت نوک تیز عود خود را با استفاده از فندک یا کبریت روشن کنید.سپس به آرامی شعله را خاموش می کنید.با بررسی نوک عود مخروطی اطمینان حاصل کنید که شعله ای وجود ندارد.هنگامی که این کار انجام شد ، اکنون می توانید عود مدل مخروطی خود را روی یک نگهدارنده قرار دهید.

بهترین رایحه های عود آبشاری و جاعودی های مخصوص عود آبشاری را می توانید در فروشگاه اینترنتی تینو کالا تهیه نمایید.

ارسال نظر