فواید سوزاندن عود مریم گلی سفید 
  • تاریخ: شنبه 10 مهر 1400 - 22:32
  • صفحه: وبلاگ
10 مهر 1400

فواید سوزاندن عود مریم گلی سفید 

فواید سوزاندن عود مریم گلی سفید 

از روزهای اولیه ، آمریکایی های بومی White Sage (وایت سیج) را مقدس می دانستند. وضعیت خود را از خواص تصفیه کننده ، پاک کننده و محافظ آن می گیرد. مریم گلی معمولاً در اکوسیستم های بیابانی یافت می شود. این مقاله مزایای مریم گلی سفید و دلایلی را که باید به زندگی خود اضافه کنید ، نشان می دهد. برای درک جادوی خواص این گیاه بومی به ادامه مطلب بروید.

منشاء مریم گلی سفید

مریم گلی ، یا مریم گلی معمولی ، یک درختچه کوچک همیشه سبز است که می تواند در برنامه های متعدد مورد استفاده قرار گیرد. مریم گلی سفید (salvia apiana) معمولاً برای ایجاد چوب یا لکه های لکه دار استفاده می شود. بر خلاف سایر انواع مریم گلی ، مریم گلی سفید باریک تر و بلندتر ساقه را متراکم می کند و بسته شدن آنها را آسان تر می کند.

اگرچه مریم گلی سفید مترادف با بیابان های مرتفع است ، اما معمولاً در کوهستان غربی آمریکا و کالیفرنیا یافت می شود. بومیان آمریکا اولین کسانی بودند که کاربرد آن را در مسائل آیینی و تشریفاتی ثبت کردند. در ابتدا ، مریم سفید با عنوان "حکیم مقدس" شناخته می شد. کاربردهای عمده آن شامل اجتناب از انرژی منفی ، رفاه ، جذب روح ، برکت و غیره بود.

چگونه می توان از چوب های بخور مریم گلی استفاده کرد؟

مریم گلی یا مریم گلی به آیینی اطلاق می شود که شامل سوزاندن برگ یا چوب مریم گلی است. سپس دود در حال ظهور به مناطقی هدایت می شود که نیاز به تصفیه یا نظافت دارند. مکانیسم پشت سوزاندن مریم گلی این است که دود ناشی شده خود را به انرژی منفی پشت موجود ، شی یا فضا متصل می کند. دود پس از نشستن روی زمین ، ارتعاشات منفی را به سمت خود می کشد و انرژی های مثبت و مطبوعی به جا می گذارد.

فواید بخور مریم گلی سفید

در اینجا مزایای رایحه مریم گلی سفید ، که به عنوان لکه گیری نیز شناخته می شود ، و نحوه استفاده از آنها برای بهبود سلامتی کلی شما آورده شده است.سوزاندن مریم گلی از دیرباز برای پاکسازی انرژی منفی ، از جمله تجربیات بد ، آسیب های گذشته ، یا عوامل منفی خارجی ، برای ایجاد مثبت استفاده می شده است. این درست است که شما همیشه با قصد کثیف می شوید. پاک کردن یا ایمن سازی بدن یا فضا ، تنظیم نیت خود قبل از لکه گیری به شما امکان می دهد بیشتر از مریم گلی سفید بسوزانید. لکه بینی محیطی عالی برای مراقبه یا مراسم معنوی شما ایجاد می کند. انتخاب مراسم می تواند اولین قدم برای یک طرز فکر جدید باشد.

معنویت

لکه به عنوان وسیله ای برای ارتباط با جهان معنوی یا تحریک شهود استفاده می شود. به طور سنتی ، شفادهنده ها و افراد عادی ، حکیم را می سوزاندند تا در مورد معضلات روحی فکر کنند یا به شفا برسند. از نظر علمی ، مریم گلی سفید حاوی توژون است. ترکیبی که در اکثر گیاهان مورد استفاده در مراسم معنوی و تقویت ادراک وجود دارد

خواص درمانی

مریم گلی سفید به دلیل خواص دارویی خود همچنان محبوبیت خود را حفظ می کند. حاوی خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که سلامت را افزایش داده و از عفونت ها جلوگیری می کند. علاوه بر اینکه یک محرک است ، گاهی اوقات برای رفع عوارض گوارشی استفاده می شود.

عطر مریم گلی سفید

علاوه بر دلایل سلامتی و پاکسازی ، مریم گلی در رایحه درمانی نیز استفاده می شود ، زیرا می تواند عطری ماندگار به جا بگذارد. می توانید از آن در بیشتر فضاهای اطراف خانه خود استفاده کنید که بوی بدی دارند. پاکسازی با لکه باعث بوی خوب آنها برای هفته ها می شود.

تغییر خلق و خو

طبق سنت ، اگر احساس تنگی می کنید ، لکه گیری می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد. تحقیقات تأیید می کند که مریم گلی سفید جایگزین متداول ضروری برای رفع افسردگی ، اضطراب و ناهماهنگی های خلقی است.

پاکسازی اشیاء خاص

دودی معطر که هنگام سوزاندن مریم گلی سفید بیرون می آید می تواند در لکه دار شدن اجسام ایده آل باشد. می توانید با خریدهای جدید ، تجهیزات دست دوم یا هدایا از آن استفاده کنید. اگر در مورد یک شی جدید یا ناآشنا رزرو دارید ، لکه گیری آرامش را برای شما به ارمغان می آورد و شی را برای شما دوست داشتنی می کند.

درمان بی خوابی

آیا برای خواب مشکل دارید؟ بخور مریم گلی سفید می تواند احساسات منفی را که می تواند مانع خواب شما شود از بین ببرد. تحقیقات تأیید می کند که مریم گلی حاوی ترکیباتی است که در واقع برای بی خوابی ایده آل است. از مریم گلی سفید می توان برای تسکین اضطراب و بهبود الگوی خواب استفاده کرد.

 شناخت خواص

 مریم گلی می تواند تمرکز و حافظه شما را تقویت کند. تحقیقات نشان می دهد که می تواند برای بیماری هایی مانند بیماری آلزایمر و زوال عقل موثر باشد ، زیرا این ویژگی ها باعث افزایش شناختی می شوند.

افزایش سطح انرژی در بدن

از طریق پاکسازی بدن ، فضاها و اشیاء از منفی ، شما احساسات تازه تر ، جدیدتر و مثبت تری را ایجاد می کنید. علاوه بر انرژی دهی ، به رفع مشکلات خستگی نیز کمک می کند.

نتیجه

سوزاندن مریم گلی مزایای معنوی زیادی را به همراه دارد. تحقیقات از برخی فواید سلامتی مریم گلی ناشی از ترکیب غنی آن در ضروریات بدن حمایت می کند. اگر اهل مدیتیشن هستید ، سوزاندن مریم گلی سفید محیطی مناسب برای لحظه روحانی شما ایجاد می کند. به عنوان یک عمل مقدس مذهبی ، مناسب است که هنگام استفاده مریم گلی سفید برای حداکثر مزایا ، به این مراسم احترام شایسته ای بگذارید.

بمنظور خرید عود مریم گلی سفید می توانید به قسمت فروشگاه اینترنتی تینوکالا مراجعه نمائید.

ارسال نظر