رازهای موجود در شمع رنگ نارنجی
  • تاریخ: پنجشنبه 29 مهر 1400 - 14:40
  • صفحه: وبلاگ
29 مهر 1400

رازهای موجود در شمع رنگ نارنجی

نارنجی رنگ اشتیاق ، ماجراجویی و خلاقیت است.

شمع نارنجی نماد چیست؟

نارنجی رنگ اشتیاق، ماجراجویی و خلاقیت است.

معنی رنگ نارنجی 

معنای رنگ نارنجی را از کجا می توان پیدا کرد؟ شاید بتوانیم آن را در غروب آرامش بخش یا غذاهای تند کدو پاییزی بیابیم.
در روانشناسی رنگ، رنگ ها و سایه های مختلف تأثیرات متفاوتی بر ما دارند. این یک واقعیت است. بدیهی است که این امر بستگی به رنگ های اطراف نیز دارد.
با این وجود، نماد رنگ برای هر جامعه/شخص منحصر به فرد است که می تواند بر اساس تجربیات شخصی تغییر کند. با در نظر گرفتن آن، ما معانی نارنج را در چند فرهنگ دیگر ترسیم می کنیم.
در هلند، نارنجی رنگ ملی است. نماینده خانواده سلطنتی هلند است. در اوکراین، رنگ نارنجی به معنی قدرت و شجاعت است. در هندوئیسم، نارنجی زعفرانی مقدس ترین رنگ است که نشان دهنده آتش و خلوص است.در چین و ژاپن، نارنجی نماد شادی، عشق، سلامتی و شجاعت است. در انگلستان، نارنجی اغلب در جنبش های سیاسی و اجتماعی استفاده می شود. این رنگ حزب لیبرال است. در ایالات متحده، رنگ نارنجی در لباس زندان استفاده می شود.
 نارنجی یک رنگ پویا است. تغییر، حرکت و دگرگونی را تداعی می کند و این فرض با حضور آن در طبیعت، غروب آفتاب، سبزیجات و آتش تأیید می شود.
در معنای رنگها، نارنجی پر جنب و جوش، پر انرژی، گرم و میوه ای است. با این حال، می تواند ساینده و غیر حساس نیز باشد.
نارنجی گرما را به چشم انسان منتقل می کند زیرا رنگ های ملایم آن احساس گرما می دهد. به همین دلیل است که اغلب در صحنه هایی که آتش و خورشید در آن حضور دارند به تصویر کشیده می شود.آرام و در عین حال پر جنب و جوش، رنگ نارنجی از سایه های بازیگوش تا راحتی جذاب، با لذت می تابید و سرازیر می شود.
رنگ نارنجی ترکیبی هماهنگ از قرمز و زرد است، بنابراین ویژگی های هر دو رنگ را دارد.
نارنجی مانند زرد شاد و مشتاق است، اما رنگی تحریک کننده از نظر جسمی و سرشار از انرژی مانند قرمز است.
پرتقال اشتها را تحریک می کند. این می تواند گرسنگی را در رنگ های قرمز خود ایجاد کند و اغلب در دکوراسیون آشپزخانه و رستوران ها به همین دلیل استفاده می شود.
اگر فرزندانی دارید که آنطور که دوست دارید غذا نمی خورند، سعی کنید جزئیات نارنجی را به آشپزخانه یا اتاق ناهار خوری خود اضافه کنید.
نارنجی بیش از یک رنگ است ، یک میوه است. و به همین دلیل، سلامت و نشاط را نیز منتقل می کند. در سراسر جهان، پرتقال با ویتامین C و تغذیه سالم ارتباط دارد، اما اجازه ندهید شما را به هوس های مکرر فریب دهد.
نارنجی باعث تشویق، هیجان و اشتیاق می شود. این رنگ برای دوستداران ماجراجویی و ریسک پذیرانی است که مردم را از محدوده راحتی خود بیرون می کشند. این خودانگیختگی و اعتماد به نفس را القا می کند و به کسانی که از آن استفاده می کنند شجاعت مقابله با ترس هایشان را می دهد.
این رنگ اجتماعی و جذاب است. در میان همه رنگهای طیف، نارنجی برون گرا ترین رنگ است.
نارنجی، دومین رنگ رنگین کمان، قدرتمند است. این اثرات فیزیکی قوی بر ما دارد. اشتها را تحریک می کند، سطح انرژی را افزایش می دهد و متابولیسم را افزایش می دهد.
نارنجی پویا، شفاف است. بنابراین ، تعجب آور نیست که چنین رنگی تداعی کننده منفی نیز باشد.رنگ نارنجی می تواند آنقدر با اعتماد به نفس و مشتاق باشد که می تواند متکبر، مغرور و بی توجه به دیگران باشد.

شمع های نارنجی رنگ
شمع نارنجی رنگ معجزه معانی Orange Color Candles

 

شمع های نارنجی ترکیبی از رنگ زرد (چابکی ذهنی) و قرمز (انرژی عمل) هستند، بنابراین شما بهترین هردو جهان را دارید. انرژی خورشیدی نارنجی نشاط، انرژی و استقامت را ایجاد می کند. شمع های نارنجی در جادوها برای جذب موفقیت، رفاه، ثروت خوب، موفقیت، شغل و موفقیت شغلی و جذب دیگران به شیوه ای مثبت کمک می کند. نارنجی سرگرم کننده و قاطع است، سرگرمی را تشویق می کند و از تنبلی جلوگیری می کند، به کل سیستم انرژی می بخشد. ظاهر خوش شانس را ترویج می کند.

شمع های نارنجی به سازگاری، خلاقی ، جذابیت جنسی، تحریک جنسی، جادو جنسی، و اشتیاق با نشاط طبیعی تکانشی کمک می کند. نارنجی به جذابیت، جذابیت ، دوستی، تغییرات ناگهانی، تحریک انرژی، به دست آوردن کنترل، تغییر شانس و تحریک عدالت کمک می کند. شمع های نارنجی برای تشویق، اعتماد به نفس، شجاعت، عزت نفس، استقلال، مهربانی، فراوانی، سلامتی، کاهش وزن، شادی، شناوری، خودانگیختگی، قدرت استفاده می شود و عملکرد شمع ها و موفقیت دیگر را تحریک می کند. نارنجی رنگ خورشیدی دیگری است، رنگ باروری، چه از نظر جسمی و چه از نظر ذهنی، از خلاقیت و رشد است. مراسم شمع نارنجی همچنین می تواند برای مسائل شغلی مورد استفاده قرار گیرد که خلاقیت یا رسیدگی به نیازهای افراد در آنها محوریت دارد.

شمع های نارنجی نشان دهنده غرور، شجاعت، قهرمانی، خویشاوندی، بلندپروازی، فراوانی، تجارت، مشاغل، معاملات تجاری، معاملات املاک و موارد مربوط به قانون، عدالت، پرونده های حقوقی است. نارنجی با گرما، روح، اراده، قدرت شخصی، اقتدار، هوشیاری هماهنگ است. به عنوان عنصر متعادل کننده استفاده می شود. نگرشها، موقعیتها و مکانهای منفی، شادی، بهبود عاطفی را پاک می کند. عالی برای شغل، تغییر ناگهانی، قدرت ترسیم چیزهای خوب در زندگی. نارنجی رنگی است که با هنرهای نمایشی و کنژوری (جادوهای صحنه) مرتبط است. درصورت نداشتن انگیزه و انگیزه ، از شمع نارنجی استفاده کنید و در مواقعی که برای رسیدن به اهداف خود به تشویق نیاز دارید، در صورتی که نمی دانید در کدام مسیر حرکت کنید، از هدف گیری استفاده کنید، زیرا منبع عالی تحریک، انرژی و اراده

از شمع های نارنجی برای شادی و موفقیت و انجام اقدامات استفاده کنید. در دستیابی به اهداف، پاکسازی نگرش های منفی و ایجاد شادی و اشتیاق کمک می کند.

همچنین برای جذب دوستان استفاده می شود و الهام بخش درمان عاطفی است. نارنجی همچنین می تواند برای درمان ترس، شک و نگرانی استفاده شود. رنگ نارنجی "بوسه زندگی" و نگرش مثبت به زندگی را به ارمغان می آورد.

ارتباط، حرکت و مشارکت اغلب ویژگی های این رنگ است و بهترین ویژگی آن سعادت است. هنرمندان پرتره بزرگ قرون وسطی قدرت نارنجی را به خوبی درک کردند. نارنجی رنگ تغییر ناگهانی است. به کسانی که جرات می کنند آن را بپوشند، نوعی ابرقدرت است. امروزه تعداد کمی از افراد (از جمله اعضای خانواده سلطنتی) جسارت لازم برای پوشیدن لباس نارنجی را دارند. برای این منظور، عمل سوختن شمع نارنجی یک حرکت تهاجمی است. یکی این کار را برای ایجاد تغییرات فوری و عمیق انجام می دهد. روشن کردن شمع های نارنجی برای مراسماتی که در آستانه عروسی یا جلسات مهم تجاری اتفاق می افتد مناسب است. خورشید نارنجی را کنترل می کند. نارنجی حاوی انرژی مردانه است. كارهايي كه از انرژي نارنجي استفاده مي كنند بهتر است يكشنبه كه خورشيد به شدت در آن قرار گرفته است انجام شود. برای تحریک شهوت و جذابیت جنس ، از چاکراهای ساکرال و ریشه استفاده کنید. با عنبر، عقیق، کارلن یا مرجان استفاده کنید.

سیاره: نماد خورشید خورشید

روز: یکشنبه

چاکراها: سکرال

علامت نجومی: نماد لئو شیر

شماره شناسی: 1 ،8

#شمع های رنگ نارنجی

ارسال نظر