بهترین رایحه ها برای افزایش میل جنسی کدامند ؟
  • تاریخ: سه شنبه 3 فروردین 1400 - 03:33
  • صفحه: وبلاگ
3 فروردین 1400

بهترین رایحه ها برای افزایش میل جنسی کدامند ؟

هیرش و دیگر دانشمندان مطالعات زیادی انجام داده اند که همگی به یک نتیجه رسیده اند. تعداد زیادی از بوها وجود دارند که تاثیر مثبت آنها بر جذابیت جنسی ثابت شده است.

بهترین عطر و بوها برای افزایش میل جنسی کدامند ؟

هیرش و دیگر دانشمندان مطالعات زیادی انجام داده اند که همگی به یک نتیجه رسیده اند. تعداد زیادی از بوها وجود دارند که تاثیر مثبت آنها بر جذابیت جنسی ثابت شده است.

 

رایحه وانیل

برای قرنها، وانیل به عنوان یک عنصر در عطرهای چینی و فرانسوی استفاده شده است. از قرن هفدهم وانیل توسط پزشکان به عنوان یک اکسیر توصیه شده است که به ارتقای قدرت جنسی مردان کمک میکند. در سال ۱۸۹۸، در یک کتاب دکتر جان کینگ عصاره ی وانیل را برای “تحریک رغبت جنسی مذکر” توصیه نمود: تاثیرات مثبت وانیل به طور ویژه ای در میان مردان مسن تر قوی میباشد.

وانیل یک داروی قوی برای افزایش میل جنسی است که همزمان باعث القای خوشی و لذت و آرامش میشود. بر طبق گفته ی دکتر کاریگ وارن از مرکز احساس بو و رایحه، “وانیل حس خوشبختی را به طور کلی در تمام دنیا ایجاد میکند. از همه ی موادی که جزء مواد معطر دسته بندی میشوند، وانیل در تمام دنیا از همه محبوب تر میباشد”.

 #محصولات رایحه وانیل

 

رایحه دارچین

تقریبا همه ی افراد (حتی افراد شرور و کودن) موافق هستند که دارچین یکی از خوشایندترین رایحه ها بر روی زمین میباشد. در یک مطالعه، بوی گلوله های دارچینی باعث افزایش جریان خون در آلت جنسی مذکر بیش از هر رایحه ی دیگری میشود. 

#محصولات رایحه دارچین

 

رایحه مرکبات

خانم ها گوش کنید- یک مطالعه نشان داد که اگر شما بویی مانند گریپ فروت صورتی بدهید، مردها بطور خودکار فکر میکنند که شما جوانتر از آنچه به نظر میآید، هستید. در یک مطالعه، بوی پرتغال ۲۰ درصد از مردان را تحریک نمود. 

#محصولات رایحه پرتقال

 

رایحه زنبق الواری

در یک مطالعه، این بوی شیرین، کمیاب و حساس باعث روشن شدن حس جنسی ۱۱ درصد مردانی شد که در معرض آن قرار گرفتند. دیگر گل ها که مشهور به داشتن تاثیر مواد تقویت غرایز جنسی هستند شامل گل بنفشه و گل ارکیده میباشند.

#محصولات رایحه ارکیده

 

رایحه چوب صندل 

این ماده ی خوشبوی چوبی روشن قسمتی از آداب مسائل جنسی اقوام تانتریک برای هزاران سال بوده است. چوب صندل سفید گفته میشود که نیروی دوم از هفت نیروی روانی (در یوگا) را شروع میکند و واکنش جنسی یک فرد را بالا میبرد. گفته میشود که وجود عطر چوب صندل سفید در اتاق خواب باعث القای ارگاسم های قویتر میشود.

#محصولات رایحه صندل

 رایحه عطر سنبل

گفته میشود که زنان زیادی در تاریخ بوده اند که از بوی عطر سنبل برای تحریک نمودن مردان خود استفاده مینمودند. گفته میشود که عطر سنبل سبب آرامش مردان و احساس جذاب بودن و نوازش شدن را به آنها میدهد.

 

 

رایحه گل یاس (یاسمن)

دکتر کاریگ وارن ادعا میکند که گل یاس شهوانی ترین رایحه طبیعی میباشد. از این گل برای خواص رنگارنگی آن در کشورهای آسیایی استفاده شده است که به عهد باستان باز میگردد. این گل سفید و حساس دارای ترکیبی شناخته شده به عنوان ایندول میباشد که به وفور در اطراف آلت تناسلی انسان یافت میشود.

#محصولات رایحه گل یاس

 

رایحه گل سرخ یا رز

زنان عاشق این بو هستند. برای بالابردن میل جنسی می توان از ان استفاده کرد.

#محصولات رایحه گل رز

 

رایحه نعناع

بیش از هر بوی دیگری، گفته میشود که نعناع افزایش دهنده امکان ارگاسم چندگانه در زنان میشود. این همچنین حال یک فرد را بهبود میبخشد که آن چیزی است که معمولا اتفاق میافتد هنگامی که یک فرد ارگاسم چندگانه دارد.

#محصولات رایحه نعناع

 

مطالب برگرفته از : مجله پزشکی راستینه

ارسال نظر