چه‌طور میز شام را با شمع بیارائیم؟
  • تاریخ: سه شنبه 3 فروردین 1400 - 02:56
  • صفحه: وبلاگ
3 فروردین 1400

چه‌طور میز شام را با شمع بیارائیم؟

تزئینات میز با شمع

اهمینت تزئینات میز غذاخوری به این علت است که ، میزهای غذاخوری مکانهای بسیار مناسبی هست که اعضاء خانواده، دوستان و عشاق زمانهای زیادی را در طی شبانه روز جهت گپ و گفتگو، نوشیدن چای و قهوه و غذا خوردن در کنار یکدیگر صرف میکنند .

شما به راحتی میتوانید با تزئین میز با چند عدد شمع ساده سفید و یا شمع رنگی باعث ایجاد جلوه ای خاص به دکوراسیون منزل و میزتان می گردد و فضا را گرم و صمیمی نمایید و میتوان زمان خاطره انگیزی را در کنار عزیزانتان صرف نمایید .

چه‌طور میز شام را با شمع بیارائیم؟

چند پیشنهاد خلاقانه برای تزئین میزغذا خوری باشمع

دکوراسیون میزها با شمع یک راه حل ساده و ایده ای ناب برای مهمانی ها و جمع های دونفره رمانتیک هست. در ذیل چند پیشنهاد جهت تزئین میزها آمده است.

1. برای میزهای رسمی از شمع های سفید و میزهای غیر رسمی از شمع هایی با رنگ های شاد استفاد کنید. اما اگر برای موضوع خاصی دور هم جمع شده‌اید، مثلاً می‌خواهید فیلم تماشا کنید، اتاق را با شمع‌های فانتزی بیارائید.

2. از شمع های معطر با عطر زیاد در میز غذا استفاده نکنید زیرا رایحه آن با رایحه غذا ترکیب شده و ممکن است بوی خوشایندی را ایجاد نکند، بلکه در مهمانی‌های ساده و خودمانی که دوستان دور میز می‌نشینند و گپ می‌زنند از شمع‌های معطری استفاده کنید که فضای خاصی را که می‌خواهید القا می کند.

3. فقط به میز شام اکتفا نکنید و همه اتاق پذیرائی را بیارائید. ظروف زیبا و سفره‌های دست‌ دوز باعث می‌شوند روشن کردن شمع بیشترین تأثیر را بر بیننده بگذارد. حتی گذاشتن شمع‌ها در سراسر اتاق باعث می‌شود مهمانان فضا را صمیمانه‌تر حس کنند. به‌جای این‌که یکی دو شمع تهیه نمایید، آن هم فقط برای روی میز شام، شمع‌های متنوع و زیبا در طرح‌ها و رنگ‌ها و ابعاد مختلف تهیه کنید و آنها را به سلیقه خودتان در جای‌جای اتاق بچینید.

4. شمع‌ها را بنا به سلیقه خود و علاقه مهمانانتان تزئین کنی و می توانید بصورت خلاقانه اسم مهمان‌ها را روی شمع بنویسید، می توانی به آنها روبان ببندید یا روی یک شمع ساده منجوق و پولک به آن بچسبانید و صدها ایده جذاب دیگر...

عکس تزئین میز با شمع

عکس تزئین میز با شمع

عکس تزئین میز با شمع

عکس تزئین میز با شمع

عکس تزئین میز با شمع

ارسال نظر