10 فایده معنوی رایحه کندر
  • تاریخ: پنجشنبه 8 مهر 1400 - 11:54
  • صفحه: وبلاگ
8 مهر 1400

10 فایده معنوی رایحه کندر

بخور کندر از زمان های قدیم به عنوان یک عطر مقدس با ارزش سلامتی و دارویی مورد احترام بوده است.

رایحه کندر از زمان های قدیم به عنوان یک عطر مقدس با ارزش سلامتی و دارویی مورد احترام بوده است. این گیاه بی ارزش توسط تمدنهای قدیمی به عنوان یکی از مقدس ترین عطرها با قدرت شفا و القای حالت مراقبه شناخته شد. استفاده از آن به مصر باستان در قرن 16 قبل از میلاد باز می گردد.

مزایای معنوی کندر همچنان در دوران معاصر ارزش دارد.

 10 فایده معنوی رایحه کندر وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید.

رایحه کندر گنجینه ای است که انسانها از دوران باستان برای سلامت جسمی و روحی آن را استفاده می کردند. این یکی از مفیدترین عطرهای مقدس است که برای انسان شناخته شده است. علم آنچه پزشکان و شفادهندگان روحانی باستان را قرن هاست می دانند تأیید کرده است. این می تواند به سادگی با سوزاندن عود کندر، سلامت جسمی، احساسی و روحی را ارتقا دهد. ما استفاده از بخور کندر را در زمانهای مراقبه و مدیتیشن بسیار توصیه می کنیم.

1. آرامش

رایحه کندر باعث ایجاد احساس آرامش می شود. وقتی عطر کندر را استنشاق می کنید، شما را برای یک تجربه مراقبه آماده می کند. هنگامی که احساس  آرامش می کنید، دستیابی به حالتهای عمیق تری از مراقبه معنوی آسان تر است. ذهن شما به روی امکانات روحی باز می شود و تمرکز شما بیشتر می شود. حواس پرتی ها از بین می روند و ذهن شما را به جنبه های معنوی خود باز می کنند، زیرا نگرانی های زندگی به راحتی برای زمان مراقبه شما کنار گذاشته می شود.

2. کندر رایحه مقدس

کندر به شدت با دلالتهای مقدس گره خورده است. زمانی ارزشمندتر از طلا بود به دلیل قدرت درمانی جامع آن. شایستگی آن بیش از 50 بار در کتاب مقدس ادیان ذکر شده است.

ریشه کندر به عنوان یک داروی مورد علاقه و گیاه تشریفاتی از بسیاری از فرهنگ ها و مذاهب است. قدیمی ها قدرت کندر را برای آماده سازی آنها برای سفرهای معنوی درک کرده بودند. این دانش قرن هاست که منتقل شده است و امروزه هنوز برای آمادگی آیینی مورد احترام است.

3. ارتباط با جهان هستی

تأکید تاریخی بر ارزش معنوی کندر ما را با سایر افرادی که قبلاً به معنای معنوی آمده اند پیوند می دهد، زیرا ما با انرژی آنها و نیروهای کیهانی که همه ما را یکی می کند، ارتباط برقرار می کنیم. وقتی اهمیت تاریخی آن را درک می کنیم، از شیوه ها و آیین های باستانی پیروی می کنیم که ما را در تلاش مشترک برای روشنگری و بهزیستی معنوی پیوند می دهد.

این ارتباط متقابل چشم اندازهای جدیدی را در حوزه معنوی باز می کند به گونه ای که کلمات نمی توانند به اندازه کافی توصیف کنند. این چیزی است که باید تجربه شود، و عطر کندر می تواند راه را برای این پیوند متقابل و عمیق تر در معرض حکمت گذشتگان باز کند.

4. زمین سازی

کندر این قدرت را دارد که به ما اجازه دهد به طور کامل به مادر زمین متصل شویم. دارای رایحه خاکی است که به ما یادآوری می کند که ما موجودات طبیعی هستیم. مسیر معنوی که ما در آن هستیم با طبیعت و زمین در ارتباط است. رازهای بزرگی در ارتباط با محیط طبیعی ما وجود دارد و از ارتباط با منبع زندگی و تغذیه ما می توان چیزهای زیادی آموخت. کندر به ما در تقویت ارتباط ما بین آسمان و زمین و بدن و روح کمک می کند. ما می توانیم به آسانی ارتباطات بین آنها را به صورت جامع تری تجربه کنیم.

5. سلامت روح- ذهن- بدن

کندر فراتر از هر مزیتی است. این یک گیاه جامع است که سلامتی جامع را ارائه می دهد که همه جنبه های وجودی انسان را در بر می گیرد. رزین گیاهان Boswellia حاوی ترکیباتی به نام آلفا پینن و لیمونن است. این ترکیبات عناصر فیزیکی بسیار واقعی هستند که عملکرد ایمنی بدن فیزیکی ما را افزایش می دهند. آنها به دلیل خواص ضد میکروبی خود با باکتری ها مبارزه می کنند. خواص محافظتی عصبی از عملکرد مطلوب مغز حمایت می کند. بوسولئیک اسیدها ترکیبات ضد التهابی قوی هستند که درد و رنج جسمی را کاهش می دهند. آنها همچنین باعث بهبود سریعتر جراحات بدنی و بهبودی از بیماری می شوند.

6. درمان طبیعی برای سلامتی جسمی و روحی

کندر یک درمان طبیعی است که برای افرادی که از استفاده از داروهای مصنوعی برای بیماری های جسمی و روحی خودداری می کنند بسیار مورد توجه است. تمرین کنندگان روحی که ناراحتی جسمی، بیماری یا درد را تجربه می کنند، درمان طبیعی ثابت شده بخور کندر انجام می دهند و به بهبود سلامت جسمانی خود کمک می کنند.

7. تقویت آیین کلیدی

کندر یک ابزار آیینی باستانی است که می تواند به عنوان یکی از اصلی ترین آماده سازی برای مراسم معنوی مورد استفاده قرار گیرد. سوزاندن کندر محیط را با عطر پاک کننده ای آماده می کند که در فضای مدیتیشن نفوذ می کند. این امر هنگامی که وارد فضاهای مقدس خود می شویم، بر ذهن و بدن تأثیر مثبت می گذارد. کندر ارزش زیادی برای استفاده در آماده سازی آیینی برای سفرهای معنوی دارد.

8. آمادگی بدن برای تمرین معنوی

سفرهای معنوی را می توان با کندر با ارائه یک پاکسازی فیزیکی افزایش داد. رایحه کندر در لباس شما نفوذ می کند و عطری طبیعی و خاکی بر پوست شما می گذارد. ضد عفونی کننده و تمیز است. عطر تمیز و کمی شیرین کندر می تواند شما را به سطح بالایی از آمادگی جسمی و احساسی برساند.

9. حس حفاظت

بوی کندر می تواند در هنگام ورود به قلمروهای معنوی به ما حس محافظت دهد. آگاهی شما از توانایی آن در محافظت از بدن در برابر همه چیز از قبیل ناراحتی ، اضطراب ، اختلالات گوارشی، شرایط تنفسی و موارد دیگر، به ما حس محافظت جسمی و روحی می دهد. این یک درمان قدیمی برای تقریباً هر مشکل جسمی شناخته شده است و ارزش آن برای شفابخش های قدیمی به عنوان دارویی جامع برای بدن و روح تلقی می شد که امروزه نیز کاربرد دارد.

10. تصفیه

بخور کندر یک وسیله تصفیه برای روح و جسم روح است.

مطالعات علمی تأیید کرده است که سوزاندن بخور کندر باعث تصفیه هوا می شود. این یکی از مزایای بسیار آن در کلیساها ، کنیسه ها و سایر مکانهای معنوی است. دانشمندان صرفاً آنچه را کهن ها در اعصار از دوران باستان می دانسته اند تأیید کرده اند. این بوی محیط را تصفیه می کند و به طور گسترده ای برای تصفیه و معطر کردن هوا در اماکن عبادی استفاده می شود.

 نتیجه:

رایحه کندر گنجینه ای است که انسانها از دوران باستان برای سلامت جسمی و روحی آن را حمل می کردند. این یکی از مفیدترین عطرهای مقدس است که برای انسان شناخته شده است. علم آنچه پزشکان و شفادهندگان روحانی باستان را قرن هاست می دانند تأیید کرده است. این می تواند به سادگی با سوزاندن کندر، سلامتی شما را افزایش داده و سلامت جسمی، احساسی و روحی را ارتقا دهد. ما استفاده از بخور کندر را در زمانهای مراقبه و مدیتیشن بسیار توصیه می کنیم.

بمنظور خرید عود کندر می توانید به قسمت فروشگاه اینترنتی تینوکالا مراجعه نمائید.

ارسال نظر